Vad Simon förmodligen skulle sagt

Simon Larsson är som sagt klar för oss den kommande säsongen. Mycket trevligt förstås! Jag och herr Holmström satt och spånade hur kul det skulle vara om Simon uttalade sig som Zlatan gjorde när han skrev på för Barcelona. Zlatan sa då:
"Mina två största ögonblick tidigare var när mina två barn föddes. Det här är det tredje största ögonblicket i mitt liv.
"

Vi tror att Simons version hade blivit:
"Mina två största ögonblick tidigare var när mina två systrar föddes. Det här är det tredje största ögonblicket i mitt liv."

Kommentarer
Postat av: Vildmännencoach

Larsson gav allt han hade för mig och Vildmännen, men han var aldrig älskad av Vildmanna-fansen. De kommer inte att gråta att han försvinner .



:D

2009-08-01 @ 09:13:27
Postat av: Anonym

hahaha

2009-08-01 @ 17:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback