Den här staden gör mig galen ikväll

Jag har nyss bokat en resa till Avesta vilket kommer innebära att Krönikören och poliskvinnan kommer att få en inneboende. Blir ju kul att återigen tillbringa lite tid med dessa och förhoppningsvis bjuder dom sjukt bra väder!

*****

Har sett en del tennis på slutet. Sedan om det beror på att det gått så bra för Robin Söderling eller om det är taggning inför sommarens tennismöte med Toby Sjogreen står väl skrivet i stjärnorna.

*****

Matchens bedrift i Sveriges fotbollsmatch igår tycker jag bildproducenten stod för som "råkade" byta kamera när Kim Källström skulle slå straffen. Det hela medförde bland annat där jag såg fotboll att min vän Endfors jublade för mål. Tyvärr var det inte sant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback