Godkänd!

Jag klarade CNC-provet med rätt bra marginal ändå. Samtliga 14 ämnesområden fick jag godkänt på och det var faktiskt lite överraskande. Antingen är jag bara bra på gissa eller också kan jag helt enkelt det där. Jag tror på det första.

*****

I natt kan Stanley Cup-finalen avgöras om Detroit Red Wings vinner. Så mina arbetslösa innebandyvänner och annat löst pack - join me!

*****

Signaturen Camilla tycker att vi ska vara någorlunda vuxna på byn också under skolavslutningen Jag trodde vi skulle vara strikt kommersiella i vårt framträdande där. Personligen framtäder jag på annan ort så jag räknar med att mina övriga "vänner" presterar i min frånvaro.

*****

I morgon ska jag och Bowlarn till Umeå och det är ju alltid kul att känna pulsen från stan igen som Håkan sjunger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback