Holmström har kommenterat

Jag har på morgonen bland annat lagt in en nyhet om att Tobias Holmström är klar för ytterligare en säsong i herrlaget. Det har faktiskt varit klart en längre tid, men vi valde att vänta med nyheten tills herr Holmström gav en kommentar. Nu har han tagit tid på sig och filat på kommentaren så förhoppningsvis är den gångbar!

Personligen tycker jag Tobias har tagit några kliv framåt och rättvist blev utsedd till mest värdefullaste spelare förra säsongen. Det som imponerade mest på mig i hans nya roll som center var att vi verkligen kunde utnyttja den fart han har. Han har i mina ögon potential att bli en av de bästa tvåvägsspelarna i VIF Innebandy någonsin om han fortsätter i samma stil defensivt och offensivt kommande säsonger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback