Sport och politik

Jag har nyss, tillsammans med Rob Lovegreen och Den vite Kenyanen, sett Detroit Red Wings ta ledningen med 2-0 i matcher i Stanley Cup slutspelet. Igår var Vildmännenbacken (?) S. Larsson på plats när det var hockey. Kul med lite tv-sällskap måste jag säga.

*****

Zlatan tog hem skytteligan i Serie A-fotbollen. Stort!

*****

Robin Söderling slog ut Rafael Nadal i tennisen. Stort även det!

*****

Gjorde under kvällen ett politiskt test på aftonbladet.se för att se vad jag borde rösta på i EU-valet. Något av partierna Vänsterpartiet, Junilistan, Miljöpartiet eller Feministiskt Initiativ sa testresultatet. Jag har redan röstat och kan säga att helt fel ute var jag inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback