Skoterväder

Mycket trevligt väder idag så jag tog en liten promenad. Otroligt skönt måste jag säga. Jonas Holmström valde att damma av skotern och köra lite och det måste ju ha varit bra väder för skoteråkning. Hur snön var vet jag inte, men låt oss fokusera på hans skoter. Det är nämligen samma skoter som lillebror Tobias körde omkring på för några år sedan. Skotern har nog alltid varit i Jonas ägo, men lillebror brukade förut säga att det var hans. Skulle tippa att det mest handlade om att imponera på brudarna.

Och nu några år senare så kanske det var lyckat, för Tobias är ju sambo. Sedan om det berodde på skotern eller inte vet jag inte...


Kommentarer
Postat av: #4

Hahaha!

2009-03-08 @ 11:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback