Vad har hänt sen sist?

Ja vad har egentligen hänt sen sist?

* Förlorat med uddamålet mot Strand.
* Stannade kvar efter matchen och såg lite av Vännäs-Gullänget/Kroksta. Fick bevittna när domaren Micke Lund dömde protest mot domslut med motiveringen "spelaren sa "men snygg" och det tolererar jag inte". Jag kunde inte hålla käften utan skrek från läktaren "ta det som en komplimang".
* Däremot höll jag igen en kommentar som jag tänkt säga idag när Jehovas vittnen helt plötsligt stod utanför dörren. Jag hade tänkt be dom bota min "hudsjukdom"/svinkoppor som plötsligt uppstått i ansiktet, men jag for istället på apoteket och köpte en salva. Känslan är nämligen det att salvan hjälper mer...
* I söndags var vi några från innebandyn som hjälpte till på 7-mila tävlingen i skidor. Räknar med att VIF dragit in fina pengar. Eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback