Brajbandet har hittat en ny knarkarkvart

Ikväll är det Champions Leauge-final där min tro och förhoppning ligger i att Manchester United ska ta hem det. Herr Holmström sa någonting om att han tänkte ha visning där hemma av den, så jag får väl kolla upp sanningshalten i det.

*****

Hittade idag mitt "brajband" som låg i skuffen på bilen av någon anledning. Brajbandet är ett svettband som hade färger som fick en innebandymotståndare en gång i världen att vid accosciera till knark vid upprepande tillfällen säga "brajband" till mig. Jag orkade inte ödsla så mycket energi på det uttalandet från honom utan frågade bara om det var meningen att jag skulle bli upprörd när han sa det. Jag fick dock inget vettigt svar så jag antar historien får placeras i facket "misslyckat trashtalk".

*****

NHL-hockeyn i natt fick mig att somna, vilket var bra i sig, men det innebar också att det inte blev någon simning för mig på morgonen. Tanken var då att jag skulle simma vid den här tiden, men nu tror jag det blir en promenad istället.

*****

Jag brukar inte vara något fan av damdelen på Noliacupen, men i år är det fyra elitlag anmälda. Så risken är väl att den blir lite roligare att se i alla fall.

*****

Hockeyn jag somnade ifrån var Carolina-Pittsburgh. I natt är den mer intressanta serien som innehåller Detroit Red Wings. Då somnar jag inte!

Kommentarer
Postat av: funderare

Är det öppet hus hos Holmström ikväll?? Var har du läst/hört det?

2009-05-27 @ 18:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback