På hemmaplan igen

Har nu varit hemma några timmar efter en vecka på Rhodos. Lite mer info om den resan kommer att dyka upp på hemsidan senare. Vad har jag då hunnit göra efter att jag landat på Industrivägen 12?
* Spelat lite gitarr
* Sett Detroit Red Wings fölora i sudden death.
* Sett uppdrag granskning på datorn

På Rhodos hann jag bland annat:
* Vara på otroligt intressanta föreläsningar
* Ha många intressanta innebandydiskussioner
* Spendera Valborg med bland annat en man som såg ut som Kajan i Hipp Hipp och som dessutom bjöd på lite imitationer.
* Få lite färg. Brun hävdar jag - röd hävdar andra.
* Försökt få ut maximal kvalitetstid med mannen somliga kallar Bowlarn.

*****

Dessutom har jag tänkt möta Toby Sjögren i tennis någon gång i sommar. Han spelar ju en del på fritiden, så det lär väl bli storstryk. Vi har kontaktat arrangören för att hitta en bra tid som passar in med allt annat som sänds på tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback