So what else is new?

12 utespelare+2 målvakter på kvällens innebandyspel och det får ju räknas som riktigt bra siffor. Det blandas hyperseriösa stunder, oseriösa stunder, finspel och fulspel. Det är väl som det ska vara mitt emellan två säsonger antar jag...

*****

I morgon blir det en liten tripp till Umeå med Bowlarn. En del innebandybesök är inplanerade, men också nöjen i form av till exempel två filmer på bio. Gäller att passa på när man lix far in. Det är ju så långt till Umeå!

*****

Jacob Jonsson
kom hem från mönstringen idag och jag har ingen aning om han fick frisedel eller om han kommer att rycka in i framtiden. Klart är i alla fall att han fick höra mycket militärsnack på träningen.

*****

I en närkamp på träningen mumlade Toby Sjogreen "jag hatar att möta dig" . Sådant ska man aldrig erkänna för grisspelare som undertecknad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback