Rikedom?

"Man känner sig aldrig så rik som när man plockar ut färskt bröd ur ugnen" har tv-profilen Ernst Kirchsteiger en gång sagt. Ikväll gjorde jag comeback som hemmabagare och fick åter känna denna rikedom. Det var på tok för länge sedan jag bakade innan.

*****

En annan comeback som skedde under onsdagen var på simhallen. Jag tog mig åter i kragen och simmade,  trots att min gym/simkompis från förr Jens Endfors inte var med. Han befinner sig i Polen om jag inte är helt ute och cyklar.

*****

Röd dag i morgon och det är ju alltid skönt med lite långhelg så man slipper vardagsstressen.

*****

Bör tilläggas att jag och Endfors också var långsamma innermittfältare i Real Vindelns IFs fotbollslag förra säsongen.

Kommentarer
Postat av: #92

Är grymt besviken på att du missade mig angående det långsammaste innermittfältet förra säsongen. Men det är klart, du och herr Endfors anser kanske att jag är en löpstark spelare?

2009-05-21 @ 16:28:02
Postat av: Kom inte å tro något annat

#92. Jag hävdar, och det står jag fast vid att du var Vindelns svar på Man Utds C.Ronaldo.. Medans de, nils å jens var mer lik tvillingarna Jonsson i Oskarshamn b-lag, div Vll

2009-05-21 @ 22:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback