Inlägg utan rubrik

Nyss hemkommen från ett Vindelns IF-möte. Dessvärre glömde jag att ta upp en sak med ledamoten Camilla Bergström efter mötet. Vi var två av fyra resenärer till Rhodos för några veckor sedan och hörde där en låt som hon kände igen. Eftersom hon tydligen brukar läsa bloggen så ställer jag frågan här. Det var en gammal låt med varken svensk eller engelsk sång. Kan du tänkas ta det på dessa få ledtrådar Camilla?

*****

Ska nu ta och se min första allsvenska match för denna säsong. Canal+ visar IFK Göteborg-Malmö FF och det kan ju bli en riktigt bra match tror jag.

*****

Jag har fått för mig att det finns en del arbetslösa och sjukskrivna som ser mycket på tv om dagarna. Än har jag inte fastnat i det träsket. Det som skulle behövas för att jag ska göra det tror jag är en riktigt bra sportkanal, eller varför inte en innebandykanal. Min andra passion när det gäller tv-program är svensk samhällsjournalistik. Så om det startas någon av dessa kanaler så kanske jag skulle fastna på allvar.

*****

Har hunnit se någon minut av fotbollsmatchen och det verkar vara riktigt bra tryck på läktaren. Tänk om det kunde vara samma ös på läktaren på innebandymatcher. Några tappra försök har väl gjorts och man måste ju börja någonstans.

*****

Ska på festival i sommar och ska bland annat se husguden Jocke Thåström och det kommer bli grymt trevligt. Däremot är jag lite less på att överföringen verkar strula till min mp3-spelare, så där är det nästan bara Thåström. Vore skönt med lite variation faktiskt.

*****

Attack, attack, Dalen-attack.

*****

Nu ska jag starta FM på datorn och spela med IFK Göteborg, samtidigt som jag ser matchen på tv. MULTI-man!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Vad menar du, Nils! Jag fattar inget. Mitt minne är nog inte vad det borde vara. Hjälp mig!

2009-05-25 @ 20:36:21
Postat av: #19 Vilhelmsson

Jag har inte bättre förklaring i ord, så jag får helt enkelt nynna det lilla jag kommer ihåg nån gång.

2009-05-25 @ 22:03:38
Postat av: Camilla

jag kommer inte ihåg händelsen, berodde det på gratis alkohol eller? Var diskuterades denna låt?

2009-05-26 @ 10:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback