Dalenpladder

Bevittnade Dalen-Täby igår och jag måste säga att Umeålaget faktiskt förtjänade att ta minst en poäng. Inledningsvis kändes det dock som Umeå City-AIK - några snabba mål i baken och det kändes kört. Martin Rudeström byttes ut mot Fredrik Hörnqvist och Hörnqvist gjorde nog en av sina bästa matcher jag sett faktiskt. Tyvärr var inte Dalen nog effektiva, samtidigt som Daniel Ramsin var stabil i Täbys mål.

Sedan måste jag även påpeka att Peder Bodén är en grym spelare. Tyvärr söker han ju mer eller mindre alltid passning och när han väl skjuter så tar han alltid in bollen i bladet. Skulle Bodén prova att skjuta direktskott någon gång också är jag övertygad att han skulle gjort nåt mål mot Täby. 

Kommentarer
Postat av: läseraldrigdinblogg

Det behövs nog inte påpekas att Peter Boden är en "grym spelare"

2009-11-03 @ 23:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback