Den maskerade vinkaren

City-Dalen igår blev inte alls som jag trodde. Min gissning innan matchen var att Dalen skulle vinna om man spelade Fredrik Hörnqvist från start. Så blev inte fallet. Hörnqvist var svajig och inhoppande Martin Rudeström var stabil i sista perioden.

Att Umeå City vann var nog dödsviktigt för Puttes mannar. Nu har man plötsligt dubblat poängskörden och självförtroendet fick sig en kick åt rätt håll. Och en som verkligen behövde vinsten var målvakten Erik Ställ som varit hårt kritiserad på slutet.

*****

I skuggan av den tv-matchen har jag sett vår egen match mot IBK Umeå Norr. En av höjdpunkterna var självklart när några unga fans skrek till Simon Larsson efter hans mål. "Vi vill se Simon vinka" - and he did!

Kommentarer
Postat av: # 10/Coach

vad gör man inte för fansen?

2009-11-17 @ 15:51:17
Postat av: hm..........

Svar till "#10/coach":



Skaffar sig ett arbete?

2009-11-17 @ 15:55:07
Postat av: #10/coach

Vad skulle de ge fansen om jag skaffade mig ett jobb?

2009-11-18 @ 02:25:43
Postat av: ..?

Någon att se upp till? :p

2009-11-18 @ 10:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback