SSK-vinst

Igår var jag och Juristen och kikade på lite innebandy. Sandåkerns SK lyckades till slut ta hem segern, men det såg ett tag ut som att det skulle gå åt helvete. SSK plockade en korkad utvisning och släppte in mål i det efterföljande boxplayet, sedan släppte man även in ett mål i ett powerplay. Däremot trodde jag som jag tidigare nämnt att Niklas Blomberg skulle hänga lite mål, men han verkar fortfarande inte vaknat till liv på allvar än. En som däremot var het var Christoffer Sjöström som tidigare spelat i Obbola och RIG.

*****

Idag tänkte jag se IBK Dalen-Caperiotäby. Vi är ju själva spellediga och då måste man ju dämpa abstinensen med annan innebandy.

*****

I och med min poäng förra helgen så sprang jag ifrån Per Nilsson i maratonstatistiken. Han var hemma från en träning i veckan och förmodligen arbetade han med sin personliga sorg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback