Får jag be om er uppmärksamhet...

Riktigt många borta från kvällens träning kändes det som, ändå var vi 18 utespelare och två målvakter. Sjukt sjukt. Nu laddar vi för att ta tre poäng av IBF Dalen som inlett med två raka segrar.

*****

Efter segern som vi förhoppningsvis tar ska jag slå mitt kloka huvud i hop med Juristen, tillika den gamla mittbackspartnern i Hås-laget som spelade kval till pojkallsvenskan.

*****

Fribiljetter till City-AIK på söndag. Till det säger vi "tackar".

*****

Robert Hedman gjorde sin första träning för säsongen ikväll. Det var ett tag sedan han spelade sist och visst syntes det att han var ringrostig. Ändå säger jag bara "upp med tröjan i taket när karln är helt borträknad".

*****

Det har varit ovanligt många dagar i skolan denna vecka, även om det inte blir så länge varje gång. Jag måste nog hitta nåt jobb där man jobbar 10-12 och får full månadslön.

Kommentarer
Postat av: musse

tur jag inte tränade då hedman var där. vill inte bli bortgjord....

2009-10-16 @ 08:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback