Har nött ut lagkompisar ikväll

Fredagskvällen har spenderats med diverse lagkompisar i innebandyn. Först middag med Tobias Holmström, Simon Larsson och Per Nilsson. Vi satt på Svanen och lyssnade på kärleksfulla ballader och åt oss mätta.

Efter middagen drog jag till tvillingarna Röring och fick med mig Tobbe också. Eftersom jag inte själv har TV4 sport så måste man ju snylta in sig hos nån annan när det är match. Tror det är tredje eller fjärde gången jag snyltar hos Rörings nu. haha

Kvällen avslutades med tv-spel tillsammans med Tobbe, Simon, Pelle och Oskar Larsson. Inte för att jag själv spelade, men de andra levererade. Trots stryk i sista matchen skulle jag nog utnämna Oskar till kvällens FIFA-kung, i alla fall så länge jag var kvar.

*****

Har lovat Röringarna minst kavaj i båset på söndagsmatchen. Hoppas Jonas Holmström kan lova dom något liknande.

*****

Dop i morgon. Dock inte för något av mina egna barn.

*****

Jag tror att Sverige vinner en riktigt tråkig fotbollsmatch i morgonkväll med 1-0. Vinst är det viktigaste i alla fall.

Kommentarer
Postat av: # 10

jag skulle nog påstå att det var jag som blev kvällens fifa-kung!

2009-10-10 @ 14:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback