Hej Lycksele

Jobb i Lycksele igår och det känns ju som jag mer eller mindre som jag borde flytta dit nu. Eller vad fan? Lycksele är ju ett ställe jag lärde mig hata förut. Ett motstånd där det alltid blev slagsmål när man spelade hockey, i och för sig var vi väl förmodligen samma spelare som sökte upp varandra hela tiden.

Flytta dit kan jag nog lova att jag aldrig kommer göra...

*****

I helgen möter vi Holmsund City, som vi i början av säsongen mötte i en träningsmatch. Vi vann då, så dom är förmodligen revanschsugna. Vi har en del spelare som inte hunnit möta Holmsund. Så bland annat Jonny Granström, Thobias Löfgren, Nicke Andersson och Simon Larsson får hjälpa oss nu mot hungriga City.

*****

Läste en otroligt rolig nyhet i vårt "interna" forum nu på morgonen och vill i bloggen göra en hälsning riktad mot mina lagkompisar att logga in där.

*****

Jag gjorde en poäng mot Holmsund senast och var inbladad i nån grinig tekning. Förväntad speltid denna match torde väl vara cirka 0 minuter om inte massa spelare viker ner sig vill säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback