Inga julklappar

Har idag fått höra att min brorson Samuel vid flera tillfällen när han var på en Iksumatch pekade på domaren Jocke Hagy och sa nöjt "Nisse". Inget ont om Hagy, men det blir nog inga julklappar för Samuel från min sida i alla fall...

*****

Simon Larsson hävdar att han var FIFA-kungen och förvisso vann han mot Oskar medans jag var där. Men kungstatusen måste han fixat sig efter jag for isåfall.

*****

Nu ska jag Sveriges fotbollsherrar när dom förhoppningsvis tar tre poäng mot Danmark. Jag tror på en tråkig match och 1-0 till Sverige, men Schweden får gärna prestera mer!

Kommentarer
Postat av: Jimmy Nilsson

Du vet hur Simon är, bara påstår en massa grejer utan att ha belägg för det... ;)

Postat av: # 10

hörru du!!

2009-10-11 @ 00:51:27
Postat av: hueheuheu

Jimmy, påstod inte du att ni skulle vinna serien?

2009-10-11 @ 16:01:08
Postat av: ior

bloggen verkar vara död

2009-10-13 @ 17:13:39
Postat av: roi

mördad?

2009-10-13 @ 19:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback