10 000 röda rosor

En vecka av hemstudier väntar, även om det nog förväntas att jag ska skriva lite idrottsjuridik under den tiden. Men jag har då redan hunnit boka in rebellande och "Inglourious basterds" med Rebellgitarristen.

*****

På söndageftermiddagen spelar Dalen seriepremiär och jag tänkte bevittna spektaklet och se vad laget kan prestera. Dalen är väl ungefär det enda lag förutom Vindeln som jag gläds för att de vinner, om de vinner. Umeå City fick inte med sig några poäng mot Pixbo i alla fall, så vi får väl se om Dalen kan skaffa sig ett trepoängsförsprång.

*****

"Flickan som lekte med elden" väntar också under söndagen. Riktigt höga förväntningar har jag på filmen...

*****

Biodagar väntar och då är jag självklart taggad!

*****

Jag hade mer än en synpunkt på domarinsatsen under lördagens lagaktivitet. När ska jag få bära lagkaptensbindeln på riktigt?

*****

Har för övrigt blivit fabror igen, även om jag inte kan påstå att min insats i det hela är värd att uppmärksammas. Men välkommen in i släkten Adam.

*****

Bowlarns domarinsats under torsdagen var dock helt okej. Inte lätt att döma själv och han fixade vår internmatch. Välkommen tillbaka på fler träningar säger vi till honom...

Kommentarer
Postat av: #92

Sluta gnäll på domaren, muta dem istället...

2009-09-20 @ 09:33:23
Postat av: Anonym

Inga ord från Man U - Man C ? Trodde du skulle vara snabb att ge dina ord av matchen...

2009-09-21 @ 09:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback