Idiot-inlägg

Idioterna, som signaturen "Camilla" uttryckte det, som kände lugnet efter träningen var bröderna Larsson och Perry Nilsson. Men som sagt i min värld är det så långt ifrån idioti man kan komma...

Vad som däremot kan klassas som idioti torde väl vara att jag tre av de sju senaste nätterna valt att sova i en soffa framför datorn. Jag säger ingenting om själva grejen att sova i en soffa, men däremot har jag valt den tvåsitsiga soffan som jag styrt mot skrivbordet och inte den mer sovanpassade tresitsiga...

Det mina vänner är förmodligen idioti!

Kommentarer
Postat av: #92

Perry Nilsson... är det månne samma kille som går under namnet Pelle Bodén?

2009-09-25 @ 12:59:16
Postat av: Camilla

Det var faktiskt ännu värre än att vara kvar i omklädningsrummet!

2009-09-25 @ 15:30:19
Postat av: #82

Det är ju i omk rummet allt roligt händer.... Men det har inte det kvinliga könet fattat ännu :)

Postat av: Camilla

JAg vill nog inte veta vad som händer efter träning i killarnas omklädningsrum!

2009-09-27 @ 19:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback