Tillbaka

Jag var rätt frånvarande i bloggen under gårdagen men det har faktiskt sin förklaring. Onsdagen fördrevs istället med hemtenta, fika med mamma och innebandy i Vännäs.

Hur hemtentan gick är ju svårt att veta som vanligt, men det löser sig nog. Hursomhelst infinner sig alltid den där sköna känslan när man gjort ett prov eller dylikt. När man är klar faller en tyngd från axlarna.

*****

Bortamatchen mot Strand blev en liten missräkning. I alla fall till hur matchbilden utvecklades. Vi borde ha vunnit den tycker jag. John Stattin och Erik Nordin fick planeligt vinna mycket boll, dessvärre lyckades vi inte förvalta vad vi skulle sen. Hursomhelst får vi bygga vidare inför fredagsmatchen mot Täfteå.

*****

Nu ska jag förgylla dagen med att fara på föreläsning. Enligt schema verkar det bara vara två timmar, så det blir en kort tur till Umeå. Om jag inte stannar kvar vill säga. Kanske läge för bio?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback