Word on the street

Idag fick jag ett mycket trevligt besked på Idrottsjuridiken som jag läser för närvarande. En salstenta byts ut mot tre mindre hemtentor. Detta passar mig mycket gött!

*****

Hittade ett "skämt" i en blogg som jag tycker var lite trevligt faktiskt:

A young man called directory assistance. “Hello, operator, I would like the telephone number for Mary Jones in Phoenix, Arizona.”

“There are multiple listings for Mary Jones in Phoenix,” the operator replied. “Do you have a street name?”

The young man hesitated, and then said, “Well, most people call me Ice Man.”

 

*****

Min lärare på Idrottsjuridiken säger för övrigt I-K-S-U istället för IKSU. Det ska jag också börja göra.


*****

Vad är ditt namn på gatan?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback