Yada yada yada

Fick igår bevittna en riktigt tråkig innebandymatch mellan Dalen och Järfälla. Det är ju i och för sig premiär och då ska man väl inte grotta ner sig alltför mycket. Tre poäng till Dalen i alla fall och det var väl det viktigaste antar jag.

*****

"Flickan som lekte med elden" var helt okej, men känns väl egentligen mest som en uppladdning inför den tredje och avslutade filmen.

*****

Som någon nämnde måste jag självklart kommentera Manchester Uniteds seger i derbyt. Skönt säger jag utan att ha sett matchen.

*****

Ikväll kommer jag eventuellt att göra fotbollsdebut för säsongen 2009 och det blir isåfall i ett korplag. Har jag äntligen hittat hem? I Korpen platsar ju alla sägs det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback